28 червня 2024 року відбулося засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність» при Подільській районній військовій адміністрації
Порядок денний засідання – здійснення ефективного контролю за належним використанням коштів державного, обласного, місцевих бюджетів територіальних громад Подільського району, у тому числі виділених з фонду ліквідацій наслідків збройної агресії.
Вадим Мегіс, заступник начальника районної державної адміністрації, проінформував, що на сьогоднішньому засіданні виносяться на розгляд тендерні закупівлі, які викликали сумніви щодо їх доцільності, або у вартості можуть бути ознаки завищення цін і зазначив, що територіальні громади не моніторять ринкові ціни та не бажають економити бюджетні кошти.
На засіданні розглядалося питання доцільності здійснення деяких закупівельних процедур.
В результаті моніторингу встановлено, що Любашівська селищна рада здійснила закупівлю (UA-2024-06-26-000175-a) шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. на 55 800 грн.
Окнянська селищна рада здійснила закупівлю UA-2024-06-24-002467-a кам’яна сіль (для приготування піщано-сольової суміші для посипання доріг та тротуарів) вартістю 96 900 грн.
КУ «Центр з обслуговування освітніх установ та закладів освіти» Балтської міської ради здійснено закупівлю без використання електронної системи UA-2024-06-20-008675-a «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» на суму 23 230,00 грн (картриджі – 21 шт.).
Відділ освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради здійснив низку закупівель без використання електронної системи, зокрема 6 закупівель (UA-2024-06-25-009660-a; UA-2024-06-24-002742-a; UA-2024-06-21-002601-a; UA-2024-06-21-001988-a; UA-2024-06-21-000966-a; UA-2024-06-21-000876-a) «паливо-мастильні матеріали», «запчастини для ремонту автотранспорту» та «джерело резервного живлення» в кількості 128 шт. на суму 119 717,00 грн.
По закупівлям надіслано листа з проханням надати вичерпну інформацію щодо проведеної закупівлі та її доцільності, копії договору та специфікації.
За результатами минулого засідання до Кодимської міської ради було надіслано запит щодо закупівлі без використання електронної системи UA-2024-06-19-011064-a «Благоустрій населених пунктів (послуги з прибирання повалених дерев внаслідок шквального вітру)» на суму 96 982,92 грн.
По запитуваній інформації надано пояснення щодо необхідності прибирання повалених дерев внаслідок шквального вітру. В поясненні вказано все: три буревії з проливним дощем, вік дерев, кількість днів, робітників та техніки, надано фотозвіт.
Проте немає жодного пояснення як розраховувалась вартість послуги 5387,94 грн за годину (її складові, калькуляція тощо), що унеможливлює перевірити чи не завищена її вартість.
Начальник Подільської районної військової адміністрації Михайло Лазаренко тримає на особистому контролі питання витрачення коштів територіальними громадами Подільського району.