Михайло Лазаренко завжди наголошує: “Їжа у школі має бути не тільки корисною, але й смачною і різноманітною. Тому в Україні розгорнуто реформу шкільного харчування”. 

Харчування відіграє серйозну роль в питанні повноцінного розвитку і зростання школярів. Воно не тільки сприяє загальному зміцненню організму дітей, але також може впливати на їхню працездатність і успішність. Достатня кількість поживних речовин і правильна культура споживання їжі не лише вберігають дитину від численних хвороб, а й роблять її бадьорішою і уважнішою.

Михайло Лазаренко завжди наголошує: «Їжа у школі має бути не тільки корисною, але й смачною і різноманітною. Тому в Україні розгорнуто реформу шкільного харчування. Новацій має зазнати не тільки склад шкільного меню та рецептури приготування, але й форми організації харчування, рекомендації до обладнання харчоблоків та роботи з постачальниками, а також підходи у формуванні культури здорового харчування у школярів, як наскрізної компетенції Нової української школи».

Але чому деякі посадовці продовжують ставитися до харчування дітей у школах і садочках, м’яко кажучи, байдуже, без врахування вимог керівних документів?

ХОЧА, ЯКЩО КАЗАТИ ВІДВЕРТО, ЦЕ – БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА МЕЖУЄ ЗІ ЗЛОЧИННОЮ НЕДБАЛІСТЮ.

Чому досі у закладах освіти виявляються прострочені і гнилі продукти харчування невідомого походження? Виявляються порушення порядку зберігання та приготування їжі, брудний посуд, меблі в приміщеннях їдалень,порушення порядку закупівлі, обліку й списання продуктів, або повна відсутність будь-якої документації!!!

ВСЕ ЦЕ МОЖЕ СТАТИ ПРИЧИНОЮ ОТРУЄННЯ НАШИХ ДІТЕЙ.

Це відбувається на протязі тривалого часу, незважаючи на постійну допомогу з боку фахівців райдержадміністрації, численні наради, показові заняття, моніторинги, обмін передовим досвідом!!!

Результати останнього аналізу роботи закладів освіти Балтської громади, що проводився 05.09.2023 року, майже відразу після початку нового навчального року, свідчить про те, що керівництво та персонал органу місцевого самоврядування, навчально-виховних закладів, не зробили належних висновків з попередніх резонансних подій, коли весною комплексними групами Подільської райдержадміністрації виявлялися аналогічні суттєві порушення.

Ті ж самі посадові особи, ті ж самі прорахунки й протиправні дії!

Хіба такого відношення достойні наші діти, як із міста, так і з сільської місцевості, які навчаються в суворий воєнний час?

Сьогодні їх батьки наближають нашу Перемогу, – хто у боях на фронті, хто своєю працею в тилу!

Хіба не залишилось в деяких хоч якоїсь громадянської свідомості?

Чи потрібні лише каральні методи впливу на розум посадовців?