8 вересня 2025 року відбулося засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність» при Подільській районній військовій адміністрації

8 вересня 2025 року відбулося засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність» при Подільській районній військовій адміністрації.

Робоча група здійснює контроль за належним використанням бюджетних коштів.

На черговому засіданні групи за дорученням начальника Подільської районної військової адміністрації Михайла ЛАЗАРЕНКА його заступник Вадим МЕГІС заслухав присутніх щодо виявлених порушень в громадах району при здійсненні публічних закупівель.

Спеціалістами Подільської РВА в ході перевірки було виявлено дискримінаційні умови процедури публічних закупівель деякими громадами району, надано рекомендації для їх усунення та надано письмовий запит для додаткового пояснення:

– Комунальним підприємством «Долинське» Долинської сільської ради оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями UA-2025-08-29-008047-a – ковші, лопати, грейдери та затискачі для підіймальних кранів чи екскаваторів, на загальну суму 158 000 гривень, UA-2025-08-29-008407-a – приладдя до тракторів викорчовувач крокодил, гідравлічний корчувач на загальну суму 129 000 гривень, UA-2025-08-29-009188-a – бурове обладнання, подовжувач для гідробурів, шнек для гідробура, гідробур шнековий на загальну суму 296 000 гривень;

– Управлінням освіти і гуманітарної політики Подільської міської рад Подільського району оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями UA-2025-09-02-002128-а – підіймально-транспортувальне обладнання, на загальну суму 199 999 гривень.

Надіслано листа до Долинської сільської ради та Подільської міської ради з вимогою надати вичерпну інформацію щодо доцільності проведення зазначених закупівель.

Продовжуємо працювати над тим, щоб в кожній громаді тендерні закупівлі були максимально прозорими та логічними в період воєнного стану.

Начальник Подільської районної військової адміністрації Михайло ЛАЗАРЕНКО тримає на особистому контролі питання витрачення коштів територіальними громадами Подільського району.