Банкомат із голосовим модулем – для користувачів, які погано бачать
Банкомат із голосовим модулем – для користувачів, які погано бачать
Тримачі для милиць – для людей з інвалідністю чи тимчасовими травмами
І ще багато-багато всього . Коли через головні транспортні ворота країни – Центральний залізничний вокзал Києва – щодня проходять більше 60 тисяч пасажирів, то комфорт і зручність отримання послуг мають бути однаковими для всіх. І за сприяння Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia відтепер здійснити банківські операції, які інколи так необхідні в дорозі, стало простіше: на території вокзалу відкрилося перше безбар’єрне відділення Ощадбанк.
Знайти його легко: відділення розташоване в переході між Центральним та Південним вокзалами, поруч з ескалатором. Безперешкодний доступ забезпечує ліфт на першому пероні, що біля сервіс-центру. У новому банківському просторі враховане усе до найменших, але таких важливих, дрібниць, адже він від початку проєктувався з дотриманням державних будівельних норм з інклюзивності будівель і споруд.
«Головний залізничний вокзал країни – місце радості від зустрічей, розпачу від розлуки. Місце, де ми можемо відчувати стрес через далеку дорогу чи втому від важкого багажу. Таких різних своїх пасажирів щодня бачить Укрзалізниця, а розбудовуючи безбар’єрність, вчиться бачити ще й різні потреби. Цього разу – разом із Ощадбанком. Тішить, що відкрите банківське відділення є проєктом-спільнодією двох однодумців – учасників спільноти «Бізнес без бар’єрів», об’єднаної навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської», – зазначила Оксана Збітнєва, голова ГО Безбар’єрність, керівниця Координаційний центр КМУ / Mental Health UA.
Безбар’єрне відділення оснащене автоматизованим касовим обладнанням. У новому просторі можна не тільки здійснити платежі, перекази та будь-які операції з платіжними картками, а й обміняти валюту, відкрити депозити, оформити страховий поліс та навіть придбати нумізматичну продукцію.
Доступність – це не тільки про простір, а й про час. Хтось із пасажирів приїжджає рано-вранці, інші чекають на пізній потяг у комендантську годину. Тому відділення працюватиме щоденно з 7:00 до 21:30, а у форматі самообслуговування – цілодобово. А завдяки альтернативним джерелам енергії клієнти зможуть отримати банківські послуги, навіть якщо тривалий час не буде електропостачання.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.