ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній (військовій) адміністрації Одеської області та органах місцевого самоврядування Подільського району за 9 місяців 2022 року
Загальна кількість звернень громадян за 9 місяців 2022 року до Подільської районної державної (військової) адміністрації, та органів місцевого самоврядування Подільського району становить 13196, що на 43 % менше ніж за 9 місяців 2021 року (23166).
За звітний період до органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 12968 звернень, а саме:
Кількість звернень за 9 місяців 2022 року | Кількість звернень за 9 місяців 2021 року | % змін | ||
1 | Ананьївська міська рада | 469 | 1188 | -61 |
2 | Балтська міська рада | 1133 | 2369 | -52 |
3 | Кодимська міська рада | 1168 | 4406 | -73 |
4 | Подільська міська рада | 165 | 336 | -51 |
5 | Зеленогірська селищна рада | 430 | 1293 | -67 |
6 | Любашівська селищна рада | 2276 | 0 | +100 |
7 | Окнянська селищна рада | 3016 | 3443 | -12 |
8 | Савранська селищна рада | 1208 | 3479 | -65 |
9 | Слобідська селищна рада | 233 | 376 | -38 |
10 | Долинська сільська рада | 878 | 1469 | -40 |
11 | Куяльницька сільська рада | 1776 | 4119 | -57 |
12 | Піщанська сільська рада | 216 | 387 | -44 |
Подільською районною державною (військовою) адміністрацією, опрацьовано 228 звернень громадян, що на 24 % менше ніж за 9 місяців 2021 року (301).
57% від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної (військової) адміністрації ( або 129 звернень) розглянуто керівництвом райдержадміністрації під час здійснення особистого прийому.
62 звернень ( або 27 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної ( військової) адміністрації) надійшло поштою, 37 звернень ( або 16 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної (військової) адміністрації) надійшло на розгляд через органи влади, інші установи, організації.
Протягом звітного періоду до Подільської районної державної (військової) адміністрації надійшло 16 колективних звернення, в тому числі на протязі ІІІ кварталу 2022 року – 11 колективних звернень, а саме :
5 з вирішення земельних питань (від мешканців смт Саврань – 4; від мешканців Любашівської селищної ради – 1);
2 від мешканців смт Зеленогірське, про зобов’язання ТОВ “Юсалдінг” припинити в межах населеного пункту розміщення залишків (відходів) рослин;
1 від мешканців села Новосамарка Окнянської селищної ради з питання дозволу дистанційного навчання учнів загальноосвітнього закладу;
2 від мешканців села Гидерим Куяльницької сільської ради з питання продовження отримання освітніх послуг від Гидеримського навчального закладу;
1 від мешканців села Малаївці Окнянської селищної ради про наполягання батьків на дистанційному навчанні в Малаївській гімназії Подільського р-ну та заборони підвезення дітей до Окнянського опорного ліцею.
Першочерговість питань, які порушуються у зверненнях до органів місцевого самоврядування наступна:
Питання | Загальна кількість питань за 9 місяців 2022 року (12968) | % від загальної кількості питань | |
1 | Аграрної політики та земельних відносин | 7898 | 60,9 |
2 | Соціального захисту | 2630 | 20,3 |
3 | Комунального господарства | 672 | 5,2 |
4 | Житлової політики | 260 | 2 |
5 | Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації | 164 | 1,26 |
6 | Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту | 108 | 0,83 |
7 | Праці і заробітної плати | 58 | 0,45 |
8 | Охорони здоров’я | 50 | 0,39 |
9 | Освіти, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності | 27 | 0,2 |
10 | Діяльності органів місцевого самоврядування | 25 | 0,19 |
11 | Транспорт і зв’язок | 21 | 0,16 |
12 | Екології та природних ресурсів | 17 | 0,1 |
13 | Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою | 9 | 0,07 |
14 | Фінансової, податкової, митної політики | 6 | 0,05 |
15 | Діяльність місцевих органів виконавчої влади | 2 | 0,02 |
16 | Інше | 1020 | 7,87 |
17 | Діяльність об’єднань громадян | 1 | 0,01 |
Аналіз питань, порушених громадянами під час звернення до Подільської районної державної (військової) адміністрації:
Питання | Загальна кількість питань за 9 місяців 2022 року (230) | +/- | |
1 | Соціального захисту | 28 | 12,2 |
2 | Праці і заробітної плати | 28 | 12,2 |
3 | Аграрної політики та земельних відносин | 33 | 14,3 |
4 | Житлової політики | 4 | 1,7 |
5 | Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації | 21 | 9,1 |
6 | Охорони здоров’я | 6 | 2,6 |
7 | Освіти, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності | 13 | 5,7 |
8 | Діяльність місцевих органів виконавчої влади | 5 | 2,2 |
9 | Екології та природних ресурсів | 5 | 2,2 |
10 | Комунальне господарство | 7 | 3 |
11 | Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту | 1 | 0,4 |
12 | Діяльності органів місцевого самоврядування | 9 | 3,9 |
13 | Транспорту і зв’язку | 1 | 0,4 |
14 | Фінансової, податкової, митної політики | 0 | |
15 | Інше | 69 | 30 |
Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено бажанням заявників збільшити розмір призначених державних соціальних допомог, субсидій та надання гуманітарної, разової матеріальної допомоги.
Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.
Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення.
Питання праці та заробітної плати стосувались працевлаштування.
Значна увага органів державної влади та органів місцевого самоврядування району спрямована на забезпечення належних умов проживання внутрішньо переміщених осіб.
За результатами розгляду звернень громадян Подільською районною державною (військовою) адміністрацією та органами місцевого самоврядування району: 7571 звернення (57,4 % від загальної кількості звернень (13196)) вирішено позитивно; на 188 звернень органами місцевого самоврядування району надано відмову у задоволенні (що становить 1,4 % від загальної кількості звернень (13196)), на 3187 звернень надано роз’яснення ( 24,1 % від загальної кількості звернень (13196)), згідно статей 5,7, 8 Закону України «Про звернення громадян» розглянуто 1924 звернень (14,9% від загальної кількості звернень (13196)), інші звернення перебувають на розгляді.
На гарячу лінію Подільської районної державної (військової) адміністрації за телефоном (04862 2 38 00) надійшло 6 звернень громадян, які своєчасно опрацьовані працівниками райдержадміністрації.
Цілодобово діє телефонна гаряча лінія:
- управління соціального захисту населення райдержадміністрації за номером +38 096 898 0118 та +38 063 275 9264;
- служби у справах дітей за номером +380995262081.
Інформація про роботу гарячих ліній райдержадміністрації розміщено в групі «Подільська райдержадміністрація» в соціальній мережі «Facebook».
З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району в доступних інформаційних ресурсах розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.