Про безбар’єрність та доступні сервіси для кожного
Про безбар’єрність та доступні сервіси для кожного
Про безбар’єрність та особисті кордони і недоторканні простори
Про безбар’єрність та помилки у спілкуванні, які можуть нашкодити
І нарешті про те, чим так важлива безбар’єрна взаємодія та як коректна комунікація може продемонструвати ваше ставлення до людини та усунути непорозуміння. Про все це експертка ГО Безбар’єрністьSvitlana Hnatiuk розповіла під час тренінгу для команди полтавського офісу Нова пошта – учасниці спільноти «Бізнес без бар’єрів».
Для Нової пошти тема безбар’єрності стала невід’ємною частиною філософії компанії. Тож під час тренінгу учасники вчилися правильно взаємодіяти з різними людьми, коректно пропонувати допомогу, з’ясували різницю між безбар’єрністю та інклюзивністю та занотували основні правила толерантної взаємодії
ставити питання;
не героїзувати / не жаліти;
вживати фемінітиви;
звертатися особисто до людини, а не до помічника;
милиці, протези тощо – недоторканний простір.
Дуже цінною стала можливість відчути на собі, з якими перешкодами стикаються люди з інвалідністю: закрити очі пов’язкою чи спробувати ходити на кріслі колісному у спеціально облаштованій на локації заходу зоні. Це допомогло учасникам тренінгу краще зрозуміти щоденні виклики людей під час таких простих справ, як похід до магазину чи аптеки.
Експертка також розповіла про цінності та інструменти впровадження безбар’єрності – коли кожну людину приймають, поважають і цінують незалежно від статі, віку, фізичних відмінностей, а при прийнятті рішень влада, бізнес, громада враховують інтереси всіх суспільних груп, зокрема й малочисельних.
Більше про складові безбар’єрності та етику взаємодії з різними людьми у «Довіднику безбар’єрності» (https://bf.in.ua) – посібнику з толерантного спілкування.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.