Ти як: поради, коли спілкуєшся телефоном чи в Інтернеті

Якщо немає змоги бути поруч з людиною, вчасна й щира підтримка стає ще важливішою.

Дотримуйся цих порад, коли спілкуєшся телефоном чи в Інтернеті:

✅Спитай, чи може людина зараз розмовляти. Особливо, якщо тема делікатна чи особиста.

✅Ти маєш правильно почути кожне слово. Якщо на тому кінці шумно, не соромся попросити співрозмовника перейти в тихіше місце.

✅Обов’язково перепитай, попроси пояснити, якщо щось було не зрозуміло.

✅Якщо є можливість відеодзвінка – запропонуй поспілкуватися саме так. Ти чудово розумієш, що по голосу можна неправильно трактувати емоції.

✅Знову ж, не починай відповідати, поки людина не договорила.

✅А коли договорила й замовкла, почекай ще кілька секунд про всяк випадок.

✅Підтримуй співрозмовника під час пауз. Він має почуватися комфортно, поки ділиться переживаннями: «Я тут… Я з тобою…».

✅Якщо людина знаходиться в стані сильного стресу, залишайся на лінії, доки вона не заспокоїться.