У Дії призначили понад 300 тисяч належних користувачів
З початку запуску понад 300 тисяч разів водії призначили належного користувача в застосунку Дія. Цей сервіс має популярність серед громадян, адже дозволяє за кілька кліків у гаджеті передати свою автівку в користування іншій особі.
Аби за порушення ПДР відповідав не власник транспортного засобу, а той, хто був за кермом, варто призначити належного користувача, або ж як кажуть – пошерити авто. При порушенні правил дорожнього руху, повідомлення про штрафи приходитимуть тому, хто перебував за кермом.
Нагадуємо, що належний користувач – це фізична особа, яка на законних підставах керує транспортним засобом, який їй не належить. І відповідно несе відповідальність за порушення ПДР.
Оформити належного користувача можна у будь-якому сервісному центрі МВС або ж онлайн – через Кабінет водія чи застосунок Дія. У власника авто має відображатись свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. А в кандидата на належного користувача – посвідчення водія відповідної категорії. Заявку на послугу може подати як власник, так і належний користувач і на відстані здійснити шеринг авто.
У застосунку Дія, окрім вище перерахованих документів, потрібно мати ID-картку чи закордонний паспорт. Власник авто створює запит на шеринг у вигляді QR-коду або ділиться посиланням. Водій сканує цей код або переходить за посиланням і підтверджує намір стати належним користувачем. Через кілька хвилин у цифрових документах належного користувача з’являється свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Юридичні особи, які мають намір пошерити авто, можуть звернутись до сервісного центру МВС. А також ті кермувальники, у яких документи не відображаються в цифровому форматі.
Призначається належний користувач на певний період. До того ж можна достроково скасувати цей статус. Покрокова інструкція, як пошерити авто, доступна на сайті сервісного центру МВС у розділі Послуги.
Послуга реалізована завдяки співпраці Міністерства цифрової трансформації та ДП «Інфотех».
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.