Великі, і маленькі, локальні і міжнародні – бізнеси тримаються на людях, які щодня продовжують робити те, що можуть – там, де вони є

Великі, і маленькі, локальні і міжнародні – бізнеси тримаються на людях, які щодня продовжують робити те, що можуть – там, де вони є

«Хочеться, щоби слово «роботодавець» заграло новим сенсом: не той, хто дає роботу і отримує труд, а той, хто створює добробут – для людини, для громади, для своєї компанії, для країни», – зазначила Оксана Збітнєва, голова ГО Безбар’єрність, керівниця Координаційний центр КМУ / Mental Health UA під час заходу «Сила вдячності» на форумі ментального здоров’я «Підтримати тих, хто підтримує всіх»: потенціал і добробут працівників сфери ментального здоров’я.

Третій щорічний форум організовано Координаційним центром з психічного здоров’я КМУ та ВООЗ World Health Organization Ukraine у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я Ти як? – ініціативи першої леді Олена Зеленська. Захід «Сила вдячності» відбувся за підтримки ПриватБанк – учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів».

Компанії зі спільноти, які піклуються про ментальне здоров’я на робочому місці, і в яких «Ти як?» стала постійним другом у комунікації – отримали спеціальну відзнаку «Ти як?»

ПриватБанк, який креативно і тепло продовжує «запаковувати» психоедукацію у найнеочікуваніші формати.

Медіагрупа Starlight Media – за творення нових сенсів разом із «СенсоТекою. Ти як?» та розвиток культури, що включає кожного і кожну.

Агропромислова компанія Kernel підсилює громади, у яких працює, інвестує в соціальні інновації: зокрема, разом із «Ти як?» пілотує аутріч-лінії підтримки для родин, які чекають, та підготовку фахівчинь «рівна-рівній» для тих, хто проживає втрату.

Mastercard, разом із яким понад 110 тисяч українців точно дізналися більше про свої емоції, отримавши простір, щоб відкрити третє дихання.

Компанії зі спільноти «Бізнес без бар’єрів» – ПриватБанк, SoftServe Ukraine, Сільпо, ПУМБ – розповіли про свої проєкти з підтримки ментального здоров’я на робочому місці та дискутували про виклики, на які бізнеси шукають рішення. Наприклад, як підтримувати співробітників, які переживають невизначену втрату, як «підхоплювати» тих, хто пережив трагічні події, обстріли, і після кризової допомоги на місці події потребує подальшого супроводу, як ефективно масштабувати наявні програми підтримки на усю мережу тощо.

Обов’язково ще поділимося деталями

«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

#тияк

#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree

#бізнесбезбарєрів